Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Ζήτησα μια σταγόνα από το Έλεός Σου,Κύριε, και ξέσπασε μπόρα..

Κύριε,
Σου ζήτησα τη δύναμη αποβλέποντας στην επιτυχία.
Με κατέστησες αδύναμο για να μάθω να Σε υπακούω.Σου ζήτησα την υγεία για να κάνω μεγάλα πράματα.Έλαβα την αναπηρία για να κάνω καλύτερα,που να ευφραίνουν τη ζωή μου.Σου ζήτησα τα πλούτη για να'μαι ευτυχής.Έλαβα πτωχεία για να είμαι φρόνιμος.Σου ζήτησα την εξουσία για να έχω την εκτίμηση των ανθρώπων.Έλαβα την αδυναμία για να αισθάνομαι την ανάγκη Σου.Σου ζήτησα φιλία για να μην ζω μόνος.Μου έδωσες μια καρδιά για ν'αγαπώ όλους τους ανθρώπους σαν αδελφούς μου.Σου ζήτησα όλα τα πράγματα που θα μπορούσαν να ευφραίνουν την ζωή μου.Μου έδωσες τη ζωή για να ευφραίνομαι απο όλα τα πράγματα.
Δεν έλαβα τίπορα από όσα ζήτησα.
Έλαβα όμως ό,τι βαθιά και μυστικά στη καρδιά είχα ελπίσει..
Ευχαριστώ...